Oj haha

jaa nu vare ju ett tag sen då igen.. jag är ingen duktig på de här med å blogga, jag börjar och är noga i några dagar sen så skiter de sig igen.. :) Jag har börjat skolan igen och allt går bra för vi har världens bästa lärare slipper den där jälva haggan från förra terminen så nu kan man slappna av och faktiskt lära sig nått :o hehe. Vi höll på å lära oss att ta blodprov tidigare i veckan på gummiarmar..de krävdes ett dålig försök av mej men sen kunde ja fylla dom där rören med blod(saft) minsann... :) Nä men de känns faktiskt kul med skolan även om jag är jävligt trött på mornarna och tar lite sovmorron hit å dit ibland men jag tycker de är kuuul, å dom flesta i min klass är också skit rolig så dom förgyller mina dagar! <3 En annan sak som är mindre kul är ju att Louise dragit till Island och ska vara där i TVÅ månader hur fan ska ja klara mej utan min partner in crime?! saknar henne jäääätte mkt redan fast hon bara vart borta en vecka.. hua..men jag får försöka överleva, de säger ju att de är nyttigt å sakna varandra i ett förhållande? kanske de är bra för oss med även om vårat förhållande bara är som vänner..mjaa de törs ja tro iaf;) jahaapp idag äre lördag..va ska man ta å hitta på? rastlös om en idiot är ja!! jag vill göra nått.. kanske ja ska åka till edsbyn en sväng å hälsa på charlotte? på måndag börjar jag förövrigt med praktik igen..såg att sist ja skrev hade ja praktik på hemtjänsten! HAHA de är ett tag sen.. Den här gången äre praktik på ett boende för utvecklingstörda! ska bli så kul!! har höga förväntningar på de, eftersom de är hela anledningen till att jag går vård att ja vill sen arbeta med utvecklingstörda så ja hoppas praktiken ger mkt :) jag vill lära mig så mkt som möjligt och jag vill verkligen visa vad ja kan så att man kanske har möjlighet till å få jobba lite extra nån gång ibland.. skulle vara great! :) man är ju inte direkt rikast i stan på sitt studielån.. :o näe nu ska ja nog göra mej lite klar å åka till charlotte å Theodor! :)
och jag ska FÖRSÖKA bättre mej med uppdateringar å lite bilder o diverse.. skulle bara vilja vara nöjd med min blogg men de blir ja aldrig! :s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0