Nu var de inte igår..

Hehe ja man kan ju inte påstå att ja har vart duktig på att uppdatera bloggen iaf ^^ men ja har haft endel annat å stå i..men jag tänkte ja skulle ge mej på ett försök igen nu då :) Allt är ungefär som vanligt i min vardag förutom att imorrn så går ja ut på praktik!! Gaah nervös till tusen! :S jag ska praktisera på hemtjänsten i fyra veckor, det känns rätt nervöst eftersom ja aldrig jobbat med de här förut och jag hatar verkligen när man är dålig på nått! jag vill kunna allt ifrån början att allt ska flyta på och man är snabb å gör allt rätt så vill ja att de ska vara..men så äre ju inte tyvärr.. tror att ja själv har mest krav på mej själv..dom största å tyngsta! usch.. men de är väl bra övning inför sommaren när ja ska jobba heeela sommarn  i arbrå på hemtjänsten där.. jag hoppas verkligen dom kommer va snäll å att ja kommer lära mig mkt å att gamlingarna är söt..;) haha SEN börjar ja ju 07.00 imorrn!! känns jävligt ovant att behöva kliva upp klockan 06.00?? De har ja inte gjort på ja vet inte hur länge! men men lär väl inte sova nått i natt för ja är så nervig! haha löjlig man är, typ som första dan i skolan lixom när man skulle börja ettan..;P & helgerna går så jävla fort fan man hinner inte med nått tycker jag.. men jag hade en jätte trevlig kväll med Anna igår iaf, de blir alldeles för sällan nu..tråkigt..:/ men blir ju så när de är en bit att åka emellan oss. meen jag ska försöka ändra på de ;) Heelt nykter också hela helgen..eller ja jag drack ett glas vin i fredags men de var de enda..hade fan ingen lust heller men då har man ju mkt kvar till sen!

Funderar även på å stajla om min blogg nu har ja tröttnat på de här.. :o men de finns ju bara samma tråkiga å välja på alla ser likadan ut, eftersom ja inte är så jätte händig så kan ja inte fixa med nå eget.. :) Nu sitter ja å väntar på att Louise ska komma hem till bollnäs för ja vill göra nå KUL som vi brukar säga så blire aldrig nått..;p men men nu ska ja försöka fixa ordning på bloggen iaf å glo lite på tv igen, underbara söndag..!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0