Dags & sova..

Ja nu ligger ja i sängen å tänkte göra ett försök å sova..:) och kolla på the hills såklart de är ju ett måste, att somna till Lauren, Audrina, Heidi och Spencers drama..alltid kul med någon annans dramatik bara man slippert själv ^^ haha. Näe men de är så skönt å ligga å titta på det och lixom drömma sig in i deras värld.. jag skulle verkligen vilja bo i USA..helst i Florida där det är varmt å gött.. ;) men som på the hills tänk & ha deras livsstil ut och festa varje kväll på nån lyxig krog och va rik å ha sitt dröm jobb å ja man skulle vilja prova för en dag! Det skulle iaf jag.. The hills är i varje fall beroende framkallande, ja tror alla mina vänner börjar bli less på mej för så fort jag ska förklara nånting så säger ja "ja men som i t ex the hills..." haha snacka om att ha blivit skadad.. ;) Och morgondagen består av ett besök till Anna och Molly om jag vaknar i tid vill säga.. men de hoppas ja när ja inte lägger mej så himla sent ändå.. trevligt å spendera dan med dom. .:) Sen hoppas ja på fintväder så jag kan ut å ta mej en prommenad också, jag har ju kommit igång med de nu och vill inte tappa den rutinen, men de är så trökigt som ikväll när det regna då sket ja verkligen i att gå ut å gå.. usch! Sen längtar jag otroligt mycket till sommarn! jag tror de kommer bli en bra sommar fast ja ska jobba mkt.. men de blir mkt pengar och förhoppningsvis kan ja göra klart min tatuering som ja längtat efter i år & dar nu.. :) Näe nu ska ja slänga igång The hills & sova.. Natt natt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0