Trött dag..

Ja fy satan va sjukt trött ja har vart idag, jag var jätte trött igår kväll med så ja tänkte att jag skulle slockna som en stock direkt men nej då. Klockan tre eller fyra tror ja jag lyckades somna! De är inge vidare när man ska vara på skolan..:S så ja var skit trött, tur att vi inte gjorde så mycket vi kikade på American history X och den har man ju sett miljoner ggr så ja behövde inte engagera mig så mycket. Sen tog ja mig en liten tupplur när ja kom hem sen har ja käkat å pluggat klart inför imorrn.. så nu äre bara slapp kväll framför mej, jag ska strax hoppa in i duschen sen blire åka till edsbyn en sväng. Men sen så ska ja verkligen hem o kolla på handboll o slappa i soffan o ja hoppas verkligen på bättre sömn inatt!


Kommentarer
Postat av: linda

nu har jag läst de här 10 gånger... uppdatera mig! ;) puss på dig snygging!

2010-01-21 @ 19:09:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0