Rastlös

Ja de är väl typiskt att när man är ledig så ska man vara rastlös,de är ju helt otroligt.. Det är verkligen jätte skönt & vara ledig men jag är aningens rastlös & vet inte riktigt vad ja ska göra. Men igår kväll var iaf jag & bästa Louise ute & drog en ragg på stan, men där hände de ju ingenting så kom vi på att vi var hungrig så drog vi på homebuy & köpte lite tortillas så åkte vi hem till mig och gjorde tacos sådär klockan elva på kvällen.. haha sen åt vi ben and jerrys glass..cookie dough smaken fyy satan den är farligt god! :) Så vi hade en riktig myskväll, jag kom inte i säng förrns vid tre så ja sov till halv ett idag, lagomt kul lär ju de bli ikväll när man ska i säng i tid för att ja ska upp till skolan i morrn.. :p hmm aja jag går bara till tolv imorrn iaf så ja får va lite små trött :) Jag och Louise satt & diskuterade diverse igår natt, haha de är alltid bara en massa tok när de gäller oss två men hon är bäst i värdlen min Louise va skulle ja göra utan henne? Hon har ställt upp så grymt mycket och får en alltid på bra humör! Hon är alldeles alldeles underbar, haha låter nästan som nån kärleksförklaring de här men jag kan säga så här att ja har i alla fall världens bästa kompis! ;) Undra just om ja ska ut & kolla bilen och se om ja har nå bensin kanske jag ska åka & hälsa på Anna i Alfta prata lite skit å dricka kaffe :) jag gör noog så.. Jag bjuder på en bild på mej & Louise sen i somras också!

 


Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Grym design du har på din blogg. Har du gjort den själv? Riktigt snyggt i alla fall!

2011-07-20 @ 23:34:36
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0