Nytt utseende på min blogg!

Jag har äntligen lyckats! :) Det var iofs inte speciellt svårt, jag har inte engagerat mig i min blogg eftersom den har vart så ful så det har inte kännts alltför kul att skriva. Men så idag fick ja för mig att nu ska ja jäklar ordna till den så nu är den näst intill klar iaf! Taadaa va tycks? själv är ja riktigt nöjd och tycker den är jääätte fin! ;)

Ja, idag är det söndag.. Usch ja tycker verkligen inte om söndagar :/ men de har ändå vart helt okej idag för jag har städat & donat här hemma så det känns ganska skönt att ha det ordnat inför veckan. Jag går ju nämligen i skolan om dagarna, började på komvux vård i Måndags & det känns riktigt bra jag tror jag kommer trivas och att de kommer bli en rolig utbildning, hoppas på jobb sen då bara! Helgen har vart jätte lugn i Fredags var jag till Anna och vart bjuden på Tacos sen kikade vi på Bandyn som gick på tv:n, (BYN vann btw ;)) sen kollade vi på lets dance en jätte mysig & trevlig kväll. Igår var ja hem till Louise och blev bjuden på mat där, sikket lyx ja haft den här helgen!! Sen var jag till Mia & fikade jag hann även med & träffa Erika en sväng, drog en ragg på stora staden. De var min helg de, men de är skönt att ta det lugnt ibland med man behöver de, ikväll är det en annan del av köping och en falk film så de blir soffhäng resten av kvällen sköönt. 

Jag är ju även väldigt upprörd på CSN som ja aldrig får mina pengar av..:( jag har en massa saker ja måste betala, plus att ja vart utan pengar sen i början på december det är inte okej! Näe nu ska jag fortsätta pilla med bloggen här & se till så den blir som ja vill, sen lovar jag att jag ska uppdatera så mycket som möjligt! Känns lixom lite roligare nu när den är fin också ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0