I don't believe you..

Jag ligger i sängen å lyssnar på i don't believe you med pink och den låten träffar så klockrent så de känns nästa som om den skulle handla om mig! Helgen har vart.. ja va ska man säga utan å säga för mycket.. ? förvirrande,konstig,underbar och för jävlig..hur fan kan en helg vara allt det på samma gång? hmm ja jag har en del att fundera på även om jag nog inte kommer någonvart med mitt funderande..känns jobbigt att ta itu med skolan nu faktiskt.. men jag måste ta mig i kragen å görat! Nu till de roliga då så var ja på ikea med mammsen å syster på lördan.. shoppade för mina julklapps pengar på ikea så ja fick en heldel.. det känns ganska skönt här hemma.. :) Hade tänkt jag ska knäppa kort någon dag hur det ser ut här hemma så kan ni få se :) Mysig dag vare iaf! Sen var vi in på köpcentrumet också i valbo men ja hade ju lite klent med pengar men då har man ju en snäll mamma som köpte en tröja å ett par leggings åt mej på Gina Tricot..ja köpte även två filmer som ja inte sett, se upp för dårarna (som ja försökt se två ggr i helgen men kommit saker ivägen.) sen i taket lyser stjärnorna som ja hoppas på att den är bra..:) Se upp för dårarna verkar rolig å bra iaf de få små snuttar ja lyckats sett.. Det har vart dåligt med uppdatering bara för att de kom saker ivägen, ja har även vart lite osocial på telefon för ja har verkligen inte vela prata med nån så ta inte åt er om ni ringt å ja inte har svarat eller hört av mej tillbaka..ibland måste ja bara ta en paus ifrån allt å lixom koncentrera mig på mig å de va väl de jag försökte lite med i helgen och då orkade ja inte prata med nån..I morrn blire skola men halv dag iaf så bara till tolv.. skönt! Jag har städat här hemma idag och handlat för dom små kronor ja lyckades skrapa ihop ;) så var ja till byn en snabbis med lite räkningar till pappa eftersom CSN är typ segast i världen så får ja aldrig nå pengaaar! Jag blir galen..:/ Hade även tänkt åka till karlstad i helgen å hälsa på min älskade Linda men det verkar inte gå så bra.. för de vart fullt i bilen ja skulle åka med å typ inga pengar heller.. Men jag ska åka dit snart så ja får komma bort och bäst av allt träffa Linda! :) Saknar dej otroligt mkt! Näe undra om ja ska gå å käka min jävla korv å kika på i taket lyser stjärnorna å bara ligga soffan å ta det lugnt..de låter väldans lockande faktist! :) så ja drar mej emot soffan nuuuu..


I would never pull the trigger
But I've cried wolf a thousand times
I wish you could
Feel as bad as I do
I have lost my mind
It's all your fault
You called me beautiful
You turned me out
And now I can't turn back
I hold my breath
Because you were perfect
But I'm running out of air
And it's not fair







Kommentarer
Postat av: Anna Stålberg

men gumman..hur är läget..? jag såg att jag hade fått ett mess av dej i helgen..men jag sov då så det var därför jag inte svarade.



jag har bara 1 kg kvar nu iaf. så snart blir det dricka-vin kväll =) nästa helg kanske..skulle det kunna funka? vi kan väl ha lite tjejfest med god mat oxå =)



puss och kram

2010-01-26 @ 20:53:30
Postat av: malin

Ja de är sådär, de ja var stolt över sist när ja var hos dej har ju raserat nu igen så nu skämms ja nästan ist att ja inte kunde stå på mej.. :/ men jag kan förklara mer när vi träffs eller på telefon eller nått :) ja men du de låter kanon! ja skrev precis svar till dej å FB, den här helgen som kommer så kan ja tyvärr inte :( men helgen efter de :) pusssåkram

2010-01-26 @ 21:41:17
Postat av: jessika

haha, försök att hålla dej för skratt då tanten i trappuppgången snackar med hon turken i (se upp för dårarna) hon är senil och tror det bor en fotbollsspelare där. jag garvade så jag höll på att dö !

2010-01-27 @ 08:46:04
URL: http://blondinii.blogg.se/
Postat av: Linda

åh Malin min Malin, jag saknar dig såååå! Va stolt jag blir när du skriver om mig! =D puss på dig vackraste vän av alla!

2010-01-27 @ 18:12:58
Postat av: Anonym

Hej vännen! antar att det hänt en del sen sist vi pratade! du får uppdatera mig! har någon misstanke om vad det handlar om! hoppas det inte är allt för jobbigt för dig gumman! Love

2010-01-27 @ 22:43:38
Postat av: Lisa

missade att skriva namnet så det var jag ovanför..

2010-01-27 @ 22:45:01
Postat av: Malin

Jessika: hehe ja jag får kolla de när ja har tid att se den på riktigt så att säga.. ;)



Linda: haha aaoo stolt ska du va min lilla pöpa :)



Lisa: mm de har hänt endel som ja inte riktigt vet va ja ska göra med.. :/ men vi får prata på telefon nån dag så kan ja berätta men ja har inte ork till å dra allt just nu för de är en massa fram och tillbaka som ja inte orkar dra upp, men ja ska informera dig :) Puuss

2010-01-27 @ 23:23:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0