Måndag hela dan...

Idag är det måndag, segt som fan å för sov mej till skolan gjorde jag å :/ Men jag har gjort läxor hela kvällen så ja kompenserade med det så får dom lite inlämningar av mej ist :D heh Louise har vart här under kvällen å hjälpt mej, underbar är vad hon är ;) <3 Å tvättat har ja gjort å så slipper ja de under veckan, så imorrn då blire till å göra klart mina läxor och sen städa lite kanske.. stor handla måste jag också göra så jag kan laga nå mat :) De börjar bli lite tröttsamt med antingen fiskbullar eller pasta.. :P usch.. de är typ de enda ja har haft hemma.. men jag ska fan försöka dra iväg å handla imorrn göra undan lite när ja är ledig så slipper ja sånt där skit sen när ja måste vara i skolan på dagarna också.. ja blir ju så jävla trött efter skolan så då orkar ja aldrig med nå sånt här.. så det känns skönt å iaf ha tvätten undan stökad för de var inte dåligt med tvätt plus att de var fyra uppsättningar med påslakan å skit som skulle tvättas.. blä blä blä bara gnäll på mej idag.. ;P men ja har kännt mej lite halv gnällig å jävlig nu på slutet men jag ska jobba på å få tillbaka mitt humör :D Jag tror iaf att ja å Louise ska dra ut på nå tok nu en vända innan de är dags för sängen så man får göra nått kul idag iaf.. :) Förresten så vill ja iväg å tatuera mej typ nyss!! måste få louise å få tid å ro till å rita lite så ja kan gå iväg å fixa den snart :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0