Bandy

Ja Edsby vinst i första kvartsfinalen emot villa igår! Känns otroligt bra :) och med tanke på att halva laget består av galler pojkar p.g.a skador osv så är det ännu bättre! :) Men de är jävligt kul å se dom spela för dom yngre som gärna vill visa vad dom går för och hur bra dom är satsar verkligen allt och de är kul och se och ett gott tecken för framtiden! Nu har slutspels gnistan tänts hos Byn känns de som man kan ju i alla fall få hoppas lite grann på en semi? Fast vi ska väl ta oss igenom kvarten först ;) Sen ikväll så vann Broberg över Bollnäs! Lika kul de!:) ja undrar vad Bollnäs ska skylla denna förlust på? dom brukar verkligen va bra på att hitta på ursäkter för deras förluster.. :P För övrigt är ja väl på lite halv pissigt humör, kände mej rätt glad i skolan idag och fick mycket gjort och kände att ja lärde mej nånting så åkte ja hem å tog en dusch och la mej på soffan å sov sen vare kört, jag var på såååå dåligt humör när ja vakna? :S allt störde mej ja bara satt å fräste som nån annan liten orm..stackars louise som vart här hela kvällen och stått ut med mitt gnäll fram och tillbaka.. :p Men i morrn äre ju helg för min del iaf, sen bara en vecka kvar i skolan sen har ja ju sportlov och det kommer bli väl behövligt!! Funderar på om jag ska göra klart alla läxor och sånt ja vet jag har i morrn när ja slutat så ja slipper känna den pressen och sen gå över till Louise på kvällen ja tror vi ska ta oss nån öl på kvällskvisten för att fira in helgen då kan de var skönt å ha gjort undan läxor å sånt skit! Den här helgen har vart efterlängtad, som gruppen jag gick med i på Facebook "vi som börjar längta till fredag på måndag morgon" stämmer perfekt in på mej.. ;) Helgen då för övrigt så kommer LINDAA hem :D så jag ska träffa henne iaf å kanske att de kan bli lite partaj på lörda kväll? ja tror de är bestämt så, ja bara hakar på ja..;) hehe  Och Mammsen fyller år på freda så då ska ja hem dit och äta middag med henne å pappa å farmor och farfar.. :) vad ska ja köpa i present?? funderar på en film och nått mer kanske? ja är så helt fantastiskt dålig på presenter.. usch man får ju nästan skämmas.. :S Och Linda ska ju ha en present hon mä..:) nää nu ska ja läsa lite bandy kolla fejjan å sen soova så ja orkar med skolan imorrn! Natti natt!


Kommentarer
Postat av: LINDA

Sorry gumman men de blir inge åka för mig, dom som skulle ta mitt pass har ångrat sig! så jag kan inte åka!!! =(

2010-02-25 @ 15:19:57
URL: http://lillalinusen.blogg.se/
Postat av: Linda

Men Malin nu är det väl endå dax att uppdatera här...give me some.. ;)

2010-03-25 @ 23:29:50
URL: http://lillalinusen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0